Posted by anketmaster2011 on 2 Nisan 2012 Pazartesi

Affiliate Marketing gerçekten kazandırıyor



Bu eğitim seti alanında ilk defa  yazılmış olan bir türkçe bir eğitim seti olup içindeki bilgileri ,teniknikleri,metodları uyguladığınız zaman affiliate marketing gerçekten kazandırıyor. Benim internetten para kazanmamı sağlayan bir kitab olmaktan  ziyade  eğitim setidir. İnternette para kazanmak ile ilgili siteleri kişisel blogları,forumlarda araştırırken birde karşıma google kazançları kitabı oldu.Yurt dışında ingilizce olarak yazılmış kitabları okudum fakat yeterli ingilizcem olmadığından dolayı yabancı dille yazılmış kitabları okumakan vazgeçip internette dolaşırken .Google kazançları ile ilgili bir  google de reklam gördüm. Hemen okumaya başladım okudukça bende bu işten para kazanacağımı iyice inanmaya başladım. Kitabın yazarı musa bey google kazançlarını tanıttığı site oldukça sade ve anlaşılr olması bu sisteme güvenin artmasını sağlıyordu.İnternette google kazançları hakkında herhangi bir olumsuz yazılar olmaması sebebiyle bende bu eğitim setini alarak hemen alarak para kazanma fikrine kapılmıştım düşüncemi bir an önce harekete geçirerek hemen aldım  


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger news

.comment-content a {display: none;}