Posted by anketmaster2011 on 20 Mart 2012 Salı

Bir web sitesi nasıl kurulur buna dair  bilginiz fikriniz yok mu?dikkatle bizi dinleyin,öğrenin.Web site nasıl kurulur olduğunu göreceksiniz. İnsanlar para kazanmak için site kurmak isterler site kurmanın kolay yoluş öyledir örneğin; bir web tasarımcısına para verip site kurmaktır.Bu yöntem olduça pahalı bir yöntemdir.Tabi herkes fazala para harcayarak site kuramaz.Başka bir yöntem daha vardır. Birde internette bloglarda forum adrslerinden elde ettikleri bilgilere dayanarak bir web sitesi kurmak isterler fakat hiç bir işe yaramaz ama onlar birlmezlae site kurdum ziyaretçi gelecek diye bekleyen insanların kurduğu sitelerdir malesef bu büyük zaman  kaybına sebeb oluyor.Bunlar size de tanıdık geldi mi?
Benim web sitesi kurmak için  ne fazla param yok nede zamanım mı yok diyorsunuz ?Peki ben site kuramıyacağım diye umutsuzluğa kapıldıysanız artık umudunuz olmaya geldik Artık Var!!! Web sitesi nasıl kurulur diyorsanız  sizlere yardımcı olmaya geldik.Sizin hayatınızı değiştirmeye geldik.Web sistesi rehberi olarak dedikki herkes kolay bir şekilde fazla para ,fazla zaman harcamadan web sitesi kurma hiç bilgisi olamayan bile ken web sitesini yapsın dedik sizlere web sitesi nasl kulurulur olduğuna dair web sitesi rehberini çıkardık
Web Sitesi rehberi Nedir?
Web sitesi  rehberi,web site kurma konusunda sizleri sıfır bilgiden alıp eğitererk adım adım web sitesini  yapacağınızı anlatan rehberdir.Üstelik bunu sizlere 3-5 saat gibi kısa eğitimi  tamamladıktan sonra,yapabilirsniz.Bu eğitim seti e-kitap ,videolarla donatılmış bir eğitim seti olması sebebiyle bir ilktir.

Sizde bir web sitesi kurmak vede zamanınızı boşa harcamak istiyorsanız hemen başlayın


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger news

.comment-content a {display: none;}