Home » » İNTERNETTEN NASIL PARA KAZANILIR

İNTERNETTEN NASIL PARA KAZANILIR

Posted by anketmaster2011 on 19 Mart 2012 Pazartesi

Google Kazançları kitabı internetten nasıl para kazanılır konusunda kendi ketegorisinde  yazılmış  tek türkçe  eğitim kitabıdır. Bu kitab affilate marketing  sistemini en ince ayrıntısıyla anlatan kitab özelliğiyle şu an alanında bir numaralı kitabıdır

Google kazançları kitabı  affilate marketin sistemini en ince detayıyla öğreterek ineternetten nasıl para kazanılır olduğunu gösteren ve  para kazanmamı sağlayan tek kitaptır k.Önceden internette affilate marketing sistemi  hakkında çeşitli forumlarda,bloglarda,web sayfalarında  bu konuyla ilgili yazılar okumuştum ama benim kafamda ki soru işaretlerini aydınlatacak şekilde yazmıyor olmasıydı.. Bu sebden dolayı bende değişik para  kazanma sistemleri ile ilgili araştırma yapmaya karar verdim.Uzun süre bu alanda araştırmalar yaparken günlerden bir gün  bib web sayfasında Google Kazançları adlı kıtabı gördüm dikkatimi çekti ve içeriğini okumaya başladım.Okumaya başladıkça  kafamdaki internetten nasıl para kazanılır soruları yavaş,yavaş  aydınlanmaya başlamıştı. Musa beyin yazmış bu kitab  internetten nasıl para kazanılır hakkında doğru bilgiler vermiş olamsı i gerçekten amacının insanlara para kazandırmak olduğunu hissettim.Üstelik Google adwors kelimesi geçiyordu. Bu da sistemin ne kadar güvenilir yapılabilir olması  ayrıca bir artıydı.Kitabın tanıtımı yapıldığı site oldukça gösterişsiz sade olması diğer bir başka üzelliği idi. Bu sistem sayesinde inalanların ne kadar çok paralar kazandığını duyyuyordum.Bu kitabın alanında yazılamış ilk  ve tek Türkçe kaynaktı ve ben bunun önemini o anda farkettim. İnternetten nasıl para kazanılır konusnda ki fikirim tamamen değişti hemen google kazançaları kitabını hemen almak istedim


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger news

.comment-content a {display: none;}